Inför sommaren

I dag har jag planterat pelargonskott. Klippte ner de pelargoner som jag övervintrat och fick många nya plantor. Om hälften av dom överlever och blir till stora plantor, så räcker det för min del i sommar. Lite problem med var jag ska förvara dem, det är ju fullt i alla fönster redan. Hanna erbjöd sej att ta hand om dom i sin lägenhet, men med tanke på hur det gick med hennes odlingar förra året så såg jag det inte som ett alternativ. Det får bli bord framför fönstren och förhoppning om en tidig vår och sommar .....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, men ett bord framfor dorren. I koket borde ju fungera? Sedan far du komma och hjalpa moig men blommorna igen :)

2011-01-28 @ 23:48:48
URL: http://lymorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0