2011

Vid den här tiden på året är det många som summerar året som gått. Jag föredrar att se framåt och tänker därför försöka sia om vad som kommer att hända under 2011.

Januari - Hjalmar åker till USA och kommer förmodligen att stanna där till i sommar,  jag och Elin fyller år, fast inte på samma dag.
Februari - tänker jag nog hälsa på Elin och Rich i England.
Mars - har jag förmodligen bytt arbetsplats.
April - får jag fortsätta att jobba fackligt en dag i veckan. Borås djurpark öppnar för säsongen.
Maj - ytterligare två födelsedagar, Hjalmar och Hanna, Vårruset går av stapeln i Jönköping och jag tänker delta.
Juni - hoppas på nån bra konsert på Nya Ullevi, efter midsommar börjar min semester med kanonväder, och så kommer Hjalmar tillbaka till Sverige igen.
Juli - en del av semestern kommer jag förhoppningsvis att tillbringa i annat land (vilket??).
Augusti - kan jag börja flytta in i min nyinredda vind, cykelutflykt på banvallen nånstans, Tjejmilen i Stockholm, Calle fyller år.
September - får jag ett efterlängtat besök.
Oktober - kommer att bli den varmaste oktober på tio år.
November - dags att ut och resa igen, den här gången till en europeisk huvudstad.
December - blir det baluns till nyår.

Nästa år vid den här tiden ska jag utvärdera, och se vad som har blivit verklighet.

Kommentarer
Postat av: Pc

Du har mycket att se fram emot och säkert en del däremellan...

2011-01-08 @ 18:17:58
Postat av: elinj

tank om jag kunde komma hem bade till varruset och tjejmilen!! :)

2011-01-10 @ 09:23:10
Postat av: hanna

Jag vill åka till Prag, kanske vi skulle åka dit ihop i november?

2011-01-14 @ 20:34:14
URL: http://tanthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0