Jaha

Då har jag ett hyfsat bredband igen då. Även om Telia inte har levererat sin utrustning för bredband och telefoni så går det att använda konkurrentens utrustning. Så nu har jag ingen ursäkt för utebliven uppdatering av bloggen.
Men i dag har jag ägnat hela dagen åt att städa. Nu så här i efterhand verkar det som jag har ett mindre palats när jag ska städa. Har hållit på hela dan, men bara hunnit med två rum! Snacka om att vara noggrann i arbetet. Hanna - du kan väl komma och hjälpa mej nästa helg, jag sparar resten till dess.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad snäll du är! Hmm... så synd att jag ska eh... jobba nästa helg! :D Skönt att du har ett bredband som ska fungera denna gången. Jag kommer och testar det i slutet av april innan du åker till syster.

2011-02-27 @ 20:29:04
URL: http://tanthanna.blogspot.com
Postat av: Calle

Om du nu slår ihop konkurrenternas snören o lådor så kanske du har värsta breda bandet!? Lycka till, nu kanske du kan göra något annat än städa ; )

2011-02-27 @ 23:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0