Jag vann!!!!!

Eller så blev jag tvåa, eller trea. Jag vet inte än, men på lördag kl 11 får jag veta.
Förra lördagen var det dags för Falkenbergs Fotomaraton, och jag var en av 49 deltagare. -Sex olika teman skulle vi tolka och fotografera. Ätran, grind, trettio (30), växter, bro och stadsloppet var teman, och vi hade från kl 10.30 till 15.00 på oss att tolka och fotografera. Det var första gången som jag deltog, så det var lite trögt i portgången, men bara jag knäppt första temat så flöt det bra.
Och som sagt, en av bilderna tycte juryn var bland de tre bästa på det temat. Jag är väldigt nyfiken på vilken bild det var som tilltalade juryn och på lördag får jag veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0