Nu är det kallt!

Tre mornar på raken nu har jag varit tvungen att skrapa vindrutan på bilen. Och det är verkligen inget nöje. Inte tar jag med det i räkningen när jag planerar morgonen heller, så det har blivit lite bråttom iväg till jobbet. Så nu är det väl dags att ta fram bilens överdrag, även kallat mössa.

Förra veckan var det prisutdelning i den fototävling som Tranemokommun och STT har anordnat i sommar. Tre kategorier - vatten, barn och relationer, tre pris i varje kategori. Av 271 inskickade bidrag valde juryn ut mitt bidrag som tredje prisi kategorin vatten! Tyvärr kunde jag inte själv hämta priset eftersom jag jobbade, så sonen åkte och hämtade det åt mej. Det var ju han som var med på bilden, så det passade ju att han representerade vid prisutdelningen. Bilder från detta event finns att skåda på http://www.tranemo.se/


 

Alla bilder som premierades kan man se på http://www.stthuset.com/ senaste tidningen (v 40).



Kommentarer
Postat av: calle

GRATTIS!

2010-10-12 @ 23:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0