Jag fick en kommentar ...

... på mitt förra inlägg.

"
Postat av: Tele2

Hej,

Vi på Tele2 hoppas att du nu fått igång ditt internet igen. Skulle du fortfarande behöva hjälp i ärendet får du gärna maila mig dina kunduppgifter samt information om vad det är som går fel, så återkommer jag till dig så fort som möjligt.

Med vänliga hälsningar

Ida Jönsson, Tele2

2010-10-01 @ 18:18:48 "

---

om dte verkligen är från Tele2 undrar jag hur dom tänkt att jag ska kunna maila om jag fortfarande har problem med internet!

Tillgång till mailfunktion förutsätter tillgång till internet, i alla fall i min otekniska värld.

Och jag har inte tillgång till internet än, tidigast på onsdag enligt kundtjänst på Tele2.

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0