The Eden Project

Sa, nu ar allt klart for att aka till Cornwall och Eden Project i morron. Vi bestamde oss for att gora en dagstur, aven om det ar en lang vag att aka over dagen.
I dag har Elin och jag varit i Oxford och shoppat. I alla fall forsokt att shoppa. Jag tog med sisadar nio plagg till provhytten, provade alla och hangde tillbaka dem sen. Till nasta affar, gjorde likadant, fast jag kopte en tunika. Ok, till slut hade jag nog shoppat tillrackligt i alla fall, och vi tog bussen/bilen hem igen.
Sen har Elin och de andra tagit in det sista av hoet, det sags att det ska bli regn i morron, och da ville Richard ha in hoet innan dess.

Kommentarer
Postat av: lena i torsbo

Hej Monica, hoppas du har det bra. Imponerande att ta bussen alldeles själv. Hälsa alla därborta, skicka kort på vagnen, jag är nyfiken. Pussa Elin från mig.

2010-06-29 @ 09:47:37
Postat av: calle

ska bli kul att höra hur det där eden är

2010-06-29 @ 21:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0