Sista dagen

i England for den har gangen. I morron bar det av hemat igen, tillbaka till mala hus, klippa gras och annat som hor sommar och semester till. Men innan dess ska vi ivag till Bicister Village for en del novandiga inkop, som t ex fodelsedagspresent till Tina. I gar hade vi fullt upp med att fixa lite i tradgarden, dvs Richard tog den lilla gaffeltraktorn och korde ivag diverse byggavfall som hamnat i deras tradgard, Elin och jag sag till att ograset minimerades, i alla fall i narheten av vagnen. Sen var det grillfest hela kvallen!!

Kommentarer
Postat av: calle

Gillfest på firman låter riktigt bra! Appropå måla så kan jag berätta att värmen hotar att stiga till nivåer där färgen riskerar att torka i penseln på väg mellan burken och vindskivan!

2010-07-01 @ 22:21:32
Postat av: Anonym

tjohoo föllseda´present! om det är jag som omnämns iofs.. och du monika, det heter väl inte mej och sej, utan mig och sig ;) // 80-talist-språkpolisen.

2010-07-05 @ 13:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0