Nu är det jul igen, och julen varar till påska


Så är juldagarna över och snart är det dags att jobba igen. I morron kl 800 ska jag vara på plats på Grässtigen. Det har varit en väldigt lugn helg, Hanna och jag har sovit länge på morgnarna, tagit det lugnt med frukost och sen träffat släkten på Torsbo eller i Ulricehamn. Som framgår av bilden har det snöat i olika omgångar och vi har för ovanlighetens skull haft en vit jul.
Via sms och Resdagboken har jag hört från Hjalmar och hans kompisar som visst har haft det skönt i Thailand de senaste dagarna. Elin och Calle har firat tillsammans med Richards familj i Weston. Till skillnad från Hjalmar har dom varit lite efter sin tid, efteson dom firar julen först på juldagen.  Men jag tror att jag har hört ett rykte om att tomten kommer till Kärr eller Falkenberg i slutet av januari igen. Vem vet? :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, vi har nästan likadan bild på våra bloggar :)

2009-12-27 @ 21:00:16
URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: calle

julkortslikt bara tomtenissen som fattas. visade bilden i england och dom ville genast åka dit. vit jul i röd stuga.

2009-12-29 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0